11/06/2014

Самоаналіз уроку



Орієнтовна схема для спостереження

та аналізу позакласного заходу

1.     Загальна характеристика.
Загальні відомості: клас, його склад і кількість учнів, місце і час проведення, відповідальна особа.
Тема та пізнавально-виховна мета заходу, форма проведення, педагогічна обгрунтованість вибору форм і мети.
Врахування вікових та індивідуальних особливостей школярів, їхніх інтересів, запитів і побажань.
Значення заходу в системі виховної роботи.
2.     Підготовка позакласного заходу.
Мета і план проведення, визначення завдань.
Активність вихователя та учнів.
Ініціатори заходу: учнівський актив, класний керівник, батьки, інші вчителі, адміністрація школи. Вплив лідерів школи.
3.     Хід заходу.
Зміст заходу, його громадська спрямованість.
Характер поведінки учнів, взаємозв¢язок інтелектуального та емоційного впливу на учнів.
Ставлення учнів до заходу, сприйняття ними основних ідей, рівень захопленості, прояв творчих здібностей.
Характеристика педагогічних засобів, педагогічного інструментування заходу. Прояв особистих якостей, авторитету вчителя, його вмінь, навичок.
Використання (створення) кращих умов впливу заходу на особистість учнів, отримання “гарантованого” результату виховання особистості й колективу.
4.     Висновки і зауваження.
Оцінка методичної своєрідності та ефективності заходу. Недоліки в ході підготовки й проведення, причини можливі шляхи їх усунення. Побажання щодо поліпшення підготовчої роботи до проведення подібних заходів.

Орієнтовна схема для спостереження

та аналізу позакласного заходу

1.     Загальна характеристика.
Загальні відомості: клас, його склад і кількість учнів, місце і час проведення, відповідальна особа.
Тема та пізнавально-виховна мета заходу, форма проведення, педагогічна обгрунтованість вибору форм і мети.
Врахування вікових та індивідуальних особливостей школярів, їхніх інтересів, запитів і побажань.
Значення заходу в системі виховної роботи.
2.           Підготовка позакласного заходу.
Мета і план проведення, визначення завдань.
Активність вихователя та учнів.
Ініціатори заходу: учнівський актив, класний керівник, батьки, інші вчителі, адміністрація школи. Вплив лідерів школи.
3.           Хід заходу.
Зміст заходу, його громадська спрямованість.
Характер поведінки учнів, взаємозв¢язок інтелектуального та емоційного впливу на учнів.
Ставлення учнів до заходу, сприйняття ними основних ідей, рівень захопленості, прояв творчих здібностей.
Характеристика педагогічних засобів, педагогічного інструментування заходу. Прояв особистих якостей, авторитету вчителя, його вмінь, навичок.
Використання (створення) кращих умов впливу заходу на особистість учнів, отримання “гарантованого” результату виховання особистості й колективу.
4.           Висновки і зауваження.
Оцінка методичної своєрідності та ефективності заходу. Недоліки в ході підготовки й проведення, причини можливі шляхи їх усунення. Побажання щодо поліпшення підготовчої роботи до проведення подібних заходів.

Немає коментарів:

Дописати коментар