Рекомендації
семінару – практикуму вчителів
іноземної мови
«Формування комунікативної
компетентності учнів під час позакласної роботи з іноземної мови»
Білецьківський навчально-виховний комплекс
12.11.2014р.
1.Адміністрації
ЗНЗ:
1.1 Створити сприятливі умови навчання дитини в школі
(відсутність стресових ситуацій, адекватності вимог, методик навчання та
виховання).
1.2. Взяти під
суворий контроль дотримання вікових
особливостей та інтересів школярів під час організації позакласної роботи з
іноземної мови.
2.
Вчителям іноземної мови:
2.1. Формувати у кожного
учня активну позицію,
надавати йому можливість брати участь в
організації та проведенні колективної пізнавальної справи.
2.2. Активно залучати учнів до позакласної роботи, створити для цього якнайкращі умови, забезпечити
ґрунтовну основу для товариського
спілкування, творчого співробітництва, для самовираження
та самоутвердження особистості, що позитивно впливає на розвиток інтересів.
2.3. Розвернути
перед поглядом учнів спектр різноманітних видів діяльності, що відповідають їх
інтересам і можливостям, заохочувати самостійні пошуки і творчість. Учень
повинен мати право вибору, самоствердження, показати та розкрити свою індивідуальність.
2.4. При організації позакласної
роботи пам'ятати, що вищезазначений вид роботи - це сукупність різних видів діяльності, який володіє широкими можливостями позитивної дії на
учнів, самостійною сферою навчально-виховної роботи вчителя, яка здійснюється у взаємозв'язку з роботою на уроці.
2.5. Вчитель іноземної мови повинен допомогти учневі усвідомити свої здібності, захопити і підтримати прагнення дитини.
2.6. Позакласний педагогічний процес
не можна ототожнювати з навчанням, його логічно розглядати в руслі
соціологічної комунікації, як процес соціально-педагогічної взаємодії, в якій
найважливішу роль відіграють феномени
симпатії, атракції (зацікавлення), рефлексивної саморегуляції.
2.7. Звітні матеріали щодо реалізації вищезазначеного питання подати до 25
травня 2015 року.
Методист РМК
М.В. Федота
Немає коментарів:
Дописати коментар